Medlemskap

Innmeldingsskjema for Kaldnes båtforening

Kopiér denne (grønne) teksten og lim inn i en mail som sendes utfylt til post@kaldnesbatforening.no.

Navn:                                                                                     Søker båtplass med bredde:

Adresse:                                                                                ☐ 2,1 m

Postnummer og sted:                                                         ☐ 2,6 m

E-post:                                                                                   ☐ 3,1 m

Telefon:                                                                                 ☐ 3,5 m

☐ Søker ikke båtplass nå

(Kryss gjerne av flere)

Båttype:

Byggeår:                                                                                Søker jolleplass (maks. 12 fot)

Lengde:                                                                                 Ja         ☐

Bredde:                                                                                 Nei      ☐

Registreringsnummer:

Andre opplysninger:

Årskontingenten er 350 kroner. Faktura sendes på mail. Ved å betale denne godkjenner du også foreningens vedtekter og ordensregler.

Medlemmer må ha betalt medlemskontingenten for å få båtplass. Det er kun mulig å få tildelt én utvendig plass og én jolleplass (på innsiden av brygga) per medlem – med mindre det er ledige plasser som ingen andre vil ha. Styret kan flytte båter til en annen plass av samme størrelse hvis det er hensiktsmessig.

Ansiennitet opparbeides fra den dato innmeldingen er mottatt på mail, så lenge årskontingenten er regissert innbetalt til Kaldnes båtforening innen fakturaens forfall. Melder man seg inn etter 15. mars vil ikke deler av årskontingenten bli refundert, selv om det første medlemsåret ikke blir et helt kalenderår.

Alle medlemmer blir informert om ledige plasser. Etter svarfristen som er oppgitt i mailen blir plassene fordelt etter ansiennitet, ikke etter dato den er besvart. De som får tildelt plass, blir tilskrevet. Leien må være betalt innen fakturaens forfall. Plasser som ikke er betalt innen denne datoen, vil styret tilby til andre medlemmer på ventelisten.

Velkommen som medlem i Kaldnes båtforening!