Samarbeidspartnere

Som medlem av KBF får du rabatter følgende steder:

Norsk Uniform, Ramdalveien 2, 3128 Nøtterøy

Nettbutikken Norskuniform.no er spesialist på uniform, distinksjoner og merker, samt turklær/sko, ull og diverse typiske norske klær fra kjente leverandører som f.eks. Brynje, Tufte og Bråtens. Medlemmer av KBF får 15% rabatt på alle produkter i nettbutikken, ved bruk av rabattkode: kaldnesbat
NB: Gjelder ikke allerede nedsatte varer, i kombinasjon med andre rabatter, samt skreddertjenester.
Hjemmeside: norskuniform.no

Din Båt AS – Best Marin Barkåker, Barkåkerveien 48, 3157 Barkåker

Din-Båt AS er medlem av Bestmarin-kjeden. Vi får kun rabatt i butikken, men finner du noe på nettet som de ikke har i butikken, så bestiller de.  Si at du er medlem av Kaldnes båtforening når du handler handler og vis frem medlemskortet.
Hjemmeside: bestmarin.no

Jøntvedt Bilutstyr AS (Bilxtra), Farmannsveien 28,3101 Tønsberg

Jøntvedt har bildeler og batterier (startbatterier og fritidsbatterier for bil og båt). I tillegg har de mulighet til å bestille det meste av båtutstyr.  Si at du er medlem av Kaldnes båtforening når du handler handler og vis frem medlemskortet.
Hjemmeside: bilxtra.no

Per-Oscar Meier, Smiløkka 1, 3173 Vear

Per-Oscar Meier tilbyr båtkalesjer, puter, presenninger, markiser, målsøm og båtutstyr.  Si at du er medlem av Kaldnes båtforening når du handler handler og vis frem medlemskortet.
Hjemmeside: peromeier.no

Kongelig Norsk Båtforbund

Alle medlemmer som har betalt innskudd for utvendig båtplass er medlem av KNBF.

Hjemmeside: knbf.no